08.02. 2012

Gum boots from Novesta Hungary




A Novesta Hungary-től ajándékba kaptam egy szuper krokibőr mintájú gumicsizmát. :) Nem bírtam kivárni, hogy essen az eső, így otthon a lakásban már mászkáltam benne…:) Még sose volt igazi gumiból készült csizmám. Eddig csak boltokban próbáltam műanyagokat, de azok túl merevek voltak ehhez képest… Hihetetlen a különbség! :)


 I got a fantastic crocodile gumboots from Novesta Hungary as a gift. I couldn't wait for the rain, so I was walking in them at home... I have never had boots made of real gum. I only tried on plastic ones in shops, but they were to stiff compared to these... The difference is unbelievable!
4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr865473116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reni 2012.08.02. 14:19:27

Cukin néz ki, ilyen divatos csizmát még nem láttam ami gumicsizma lenne!!! :))) Big lájk! :)))
Reni

Kacatkupac 2012.08.02. 14:32:06

Irigykedem, hogy Te ilyen szépséget kapsz ajándékba :P

SweetKiwy13 / Regi 2012.08.02. 14:38:58

még sosem láttam ilyen szép gumicsizmát *-*♥

Festy 2012.08.03. 00:01:40

Nekem is szerelem volt első látásra!!!:)) Nem is gondolnám első pillantásra, h gumicsizma...
És iszonyat lágy...
süti beállítások módosítása