07.01. 2013

The last diary from London





My sis







With Anami




Elérkeztem az utolsó naplóbejegyzésemhez Londonból. Ma fél 3-kor indul a gépem és már szerencsére mindent be tudtam pakolni, így gondoltam, hogy gyorsan írok még nektek egy postot. Igazából az utolsó hétem búcsúzásról szólt a barátaimtól, akiket nagyon megszerettem ez idő alatt, tesóméktól és a várostól... Kicsit szomorú vagyok, lezárult egy szakasz az életemben. Köszönöm a sorsnak, hogy fél évre visszamehettem az időben és újra átélhettem az iskolás létet. Tudom, hogy még sokszor vissza fogok térni a divat miatt ebbe a csodás városba...
Köszönöm Anaminak a sok segítséget és a nagyon értékes barátságát. 

Az életemben mindig előre szerettem nézni, ezért már izgatottan várom a következő otthoni időszakot. Jó érzés az utamon lenni és szépen lépésről lépésre haladni rajta. Az a legfantasztikusabb érzés, amikor évvégén ránézek az álomfalamra és rácsodálkozom, hogy majdnem mindent elértem, ami rajta szerepelt arra az évre.... Mindenkit csak bíztatni tudok arra, hogy merje követni a vágyait...

Otthon már nagyon várnak a barátnőim, jó lesz velük újra bandázni és elmesélni a sok élményt, ami történt velem 5 hónap alatt. A blogger barátnőm Oravecz Nóri már a reptéren fog várni, hogy segítsen mozgatni a hatalmas bőröndjeimet és hogy minnél előbb beszélgethessünk az élményeinkőr és a jövőnkről... :)


Good bye London! I'll miss you!
Festy


It's time to write my last diary post from London. My plane leaves at 2:30 today and fortunately I managed to pack everything so I thought to write a quick post to you. In fact, my last week was about saying goodbye to my beloved friends, my sister, her boyfriend and from the city... I am a little sad to end a phase of my life. I am really grateful that I could go back in time for half a year and be a student again. I know that I will return to this wonderful city many times in the future because of fashion...

I want to thank Anami for her help and dear friendship.

I always look forward to things in my life so I am really excited about the following period at home now. It is a good feeling to be in the right direction and take gradual steps forward. The most fantastic feeling is at the end of the year when I check my dream board and realize that I have reached almost anything which was put on it for that year... I can just encourage everybody to follow their desires...

My friends can't wait to see me in Hungary, it will be nice to meet them and talk about all the experiences that have happened to me in the past 5 months. My blogger friend, Nóri Oravecz is going to be waiting for me at the airport to help me move my huge suitcases and to talk about the happenings and our future as much as we can... :)


Good bye London! I'll miss you!
Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr175472813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása