09.06. 2013

Memories from New York Fashion Week - Soho

usa-s.jpgfesty-new-york3s.jpg

festy-new-york1s.jpgfesty-new-york4s.jpgfesty-new-york2s.jpgDKNY-bag-táska-s.jpgretro-óra-s.jpgszandál-s.jpgkerékpár-s.jpgnew-york10s.jpgnew-york-s.jpgnew-york-soho-s.jpg

Outfit:
Dress: Zara
Jacket: turi
Sandals: New Look
Bag: DKNY
Watch: from my grandpa
Silver bracelet: from Nepal

 

Tegnap kezdődött a New York Fashion Week a világ másik felén. Ennek kapcsán kicsit visszaemlékeztem a tavalyi évre, amikor én is ott lehettem a világ legrangosabb divat eseményén. Nagy örömömre azóta is kapok minden szezonban meghívókat a tervezőktől, de sajnos most még félévente nem tudok kirepülni New Yorkba... :( Így a kedvenc bloggereim (The blonde salad, Style Scrapbook, Kayture) oldalain követem élőben az eseményeket. :) A New York Fashion Week címke alatt megtalálhatjátok az összes beszámolót, amit egy éve készítettem. Azóta se fogom fel, hogy akkor találkozhattam először a példaképemmel Chiara-val és a többi nagy bloggerrel, akiket addig csak a távolból virtuálisan követhettem. Az álmok városában megtanultam, hogy semmi se lehetetlen... tényleg hihetetlen energiája vannak a városnak és csak úgy visz magával.... :)

Az utazás előtt sokat hallgattam ezt a dalt: Empire State of Mind - Alicia Keys, és azóta már tudom, hogy igazán miről szól...
Még van pár outfitem, amiket kint készítettünk, és még nem mutattam meg nektek. Néhány képet kiválasztottam nektek a városról, mert gyönyörű helyeken jártunk. Ezt a sorozatot a művészek negyedében a Sohoban lőttük. 
Puszi, Festy
 
 
New York Fashion Week started yesterday on the other side of the world therefore I recalled my memories from last year when I could also be there, in the most prestigious fashion event in the world. I still get invitations from the designers for my great pleasure but unfortunately I can't fly to New York twice a year... :( So I follow the happenings on my favourite blogs (The blonde salad, Style Scrapbook, Kayture)  You can find all my last year's reports under the New York Fashion Week link. I still can't believe it that I could meet my idol, Chiara and the other great bloggers who I had only followed online from the distance earlier. I learnt it in the city of dreams that nothing is impossible... The city has an unbelievable energy that enchants you... :)

I listened to this song a lot before my trip: New York from Alicia Keys, since then I know what it is about...


I've got a few more outfits from New York that I haven't shown you yet.
I have also added some photos of the city because we saw wonderful places. This photo series was shot in the Soho, the quarter of artists. 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr455497805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása