09.11. 2013

Memories from New York Fashion Week - Coney Island

festy-cony1s.jpg

festy1-s.jpgfesty-coney2s.jpgdkny-bags.jpgnew-look-s.jpgfesty2-s.jpgsirály-s.jpgfesty8-s.jpgfesty7-s.jpgfesty5-s.jpgfesty4-s.jpgfesty3-s.jpgfesty6-s.jpgfesty000.jpg
Outfit:
Top: Stradivarius
Jeans: Bershka
Shirt: H&M
Necklace: Urban Utfitters
Sandals: New Look
Watch: Vintage from my granny
Bag: DKNY

Beköszöntött az indián nyár, ami remélem még október végéig ki fog tartani. New York egyik legvarázslatosabb helyén készítettük ezeket az indián stílusú képeket, amik visszaadják ennek az évszaknak az életérzését... 

Sokan nem ismerik Coney Island-et, azok közül, akik ellátogatnak New York-ba, mert Manhattan-ből tömegközlekedve nem egyszerű kijutni az óceán partjára... Mégis érdemes bevállalni ezt a kalandos utat, mert az élmény kárpótolni fog mindenért... 

Ezt a napot csak úgy szoktam emlegetni, hogy a tökéletes nap.... Halacska lévén élveztem a tenger árasztotta energiákat és repdestem a parton, amíg ki nem merültem és csak ültem a finom homokban nézve a naplementét.... Közben a parton kellemes trance zene szólt.... és én voltam a világ egyik legboldogabb embere... 
Puszi, Festy

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr685507287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása