12.29. 2013

New year, new hair style and new life...

7.jpg

13.jpg6.jpg2_1.jpg4.jpg1.jpg3_1.jpg8.jpg9.jpg12.jpg11.jpg10.jpg


Mostanában egyre többször bevillant, hogy változásra vágyom az újévvel. Ha jól emlékszem, akkor már több mint 2 éve volt utoljára frufrum. Azért egy kicsit hezitáltam a döntés előtt, mert már majdnem összenőtt a hajam, és egyforma hosszú volt mindenhol. De végül úgy voltam vele, úgyis több mint 2 centit nő egy hónap alatt, így ha már megunom, akkor hamar le tudom újra növeszteni. 


Ritkán vágatok hajamból, ezért nincs is egy állandó fodrászom, így kapóra jött, hogy kaptam egy ajándék vágást a L'oreál-tól a legújabb Jean Louis David szalonba, ahova nem kell bejelentkezni, viszont luxus körülményekkel várják a vendégeiket. Manapság kevesen tudnak egy hónapra előre tervezni, így a szolgáltatások is igazodniuk kell a piac igényeihez. Tehát PandArteval fogtuk magunkat és elmentünk, hogy átalakuljunk… :) Dóri hajat festetett, én vágattam 15 centit a hajam végéből és a frufrumból fél métert. Kicsit fájt a szívem, amikor megpillantottam a sok hajamat a földön, de végeredmény mindenért kárpótolt. Végül nagyon örültem, hogy rászántam magamat a változtatásra… :)

Gondolom ti is éreztétek már úgy, hogy a külsőtök megváltoztatásával újra megújultatok. Most velem is ezt történt… Érzem, hogy jövőre szuper dolgok fognak rám várni, amik már decemberben elkezdődtek, és ez még csak valaminek a kezdet volt… Mindennap úgy érzem, hogy kifoghatatlan energiával rendelkezem, ami egyre közelebb visz az álmaim felé…

Puszi, Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr185716611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása