01.07. 2014

Outfit - Budapest

festy1.jpg

festy2.jpgfesty3.jpgfesty9.jpgfesty8.jpgfesty5.jpgfesty7.jpgfesty6.jpg

Photo by Gregus Máté


Outfit:

Jacket: Mango
Knitted sweater: Látomás
Jeans: Magenta
Denim shirt: H&M
Bracelet: Látomás
Scarf: Látomás


Az új év nagyon izgalmasan indult a #FESTYCHANNEL elindításával, amin már több hónapja dolgozunk a kis csapatunkkal Bernivel és Lacival. A promó videó feltöltése előtti napokon alig tudtam aludni annyira izgultam, hogy minden zökkenőmentesen és jól sikerüljön. A legnagyobb boldogság az volt számomra, amikor jöttek a visszajelzések, hogy tetszik nektek és várjátok a folyatását. Ezért megéri dolgozni! :) Még sok más új projekt is alakulóban van, amiket hamarosan megosztok veletek is. :)

Térjünk rá a mai outfitemre. Az idei tél divatszínei a burgundi fekete kombinációja, így már régóta szerettem volna egy bordó pulit. Még vettem, hozzá egy fekete motoros dzsekit is a Mangoban, amit éjjel-nappal hordok, amikor kicsit enyhébbre fordul az idő. Nagyon megszerettem ezt az összeállítást. Mondjuk, ha jön a tavasz és bejönnek a vidám színek, akkor biztosan váltani fogok rájuk… :)
Puszi, Festy

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr25744840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása