03.19. 2014

Festy in the Marie Claire magazine

mc2.jpg

mc1.jpgmc4.jpgmc3.jpg

Ma bent jártam a Marie Claire szerkesztőségében és nagy meglepetéssel vártak a lányok, hogy benne vagyok az áprilisi számban. Ezzel most egy nagy álmom teljesült, mert 4 és fél évvel ezelőtt a Marie Claireben olvastam először a bloggerekről (El is raktam azt a magazint.) és annak hatására indítottam el a blogomat. Akkor még álmodni se mertem volna, hogy egyszer én is benne leszek ugyan abban a magazinban, amiben a külföldi példaképeim. A blogon keresztül megtanultam, hogy nincsenek lehetetlenek, elérhetetlen álmok, ha igazán hiszünk bennük és mindennap teszünk is értük…

Puszi, Festy

Today I was in the editors' office of Marie Claire magazine and the girls welcomed me with a big surprise. I appear in the April edition. One of my big dreams came true with this because 4 and a half years ago I read about bloggers in this magazine (I even saved that copy). I started my own blog because of this impression. I didn't think at that time that I would ever appear in the same magazine as my foreign idols. I learnt it through my blog that nothing is impossible, there are no dreams which cannot be achieved if we really believe in them and do something for them every single day...
X x 
Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr785870193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása