08.24. 2014

Design and luxury at the Tisza-tó


3s.jpg

6s.jpg5s.jpg4s.jpg7s.jpg8s.jpg12s.jpg11s.jpg9s.jpg10s.jpg1s.jpg2s.jpgfesty8s_3.jpgfesty7s másolat.jpgfesty3s_4.jpgfesty1s_7.jpgfesty2s_3.jpgfesty5s_4.jpgPhoto by Beauty Junkie
Location: Butik Design Rooms

Outfit:
Bikini: Calzedonia
Shorts: H&M
Sandals: New Look
Bracelet: Cruciani

 

 

Még a nyár elejéről tartozom nektek, ezzel a poszttal, amikor egy élményekkel teli hétvégét töltöttünk pár bloggerrel Abádszalókon a Butik Design Rooms-ban. Kimondottan az aktív pihenés kedvelőinek ajánlott ez a hely, mivel különféle extrém sportokat lehet kipróbálni és üzni itt. Szörfözni, sup-ozni, motorcsónakozni, segway-ezni és biciklizni. Nekem a segway tetszett a legjobban. Amikor már megtanultam uralni és bátrabban mentem vele, akkor már nagyon élveztem… :)

A szobák különböző design-ra vannak kialakítva. Én a jeges szobába költözhettem be erre a kis nyaralásra. Ámulva néztem végig az összes helyiség kialakítását. Sok helyen jártam már, de ehhez hasonló, még nem láttam. 
Az ételek-italok házilag készültek, természetes alapanyagokból. A nagymamám főztjéhez tudom hasonlítani, mert ő is sok mindent a kertjében termeszt és abból főz nekünk. Szerencsés vagyok, hogy falun nőhettem fel és csirkét nemcsak a zacskóban láthattam először… :)
Csak egyet sajnálok, hogy nagyon hamar elröppent ez a pár nap, és újra vissza kellett térnünk Budapestre a valóságba…
Puszi, Festy
 
 
klasshu04banner.jpg
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr376634189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása