10.03. 2014

Sunset on the Coney Island beach

suel4sv.jpg

suel3sv.jpgsuel2s.jpgsuel5sv.jpg
suel11s.jpgPhoto by Gregus Máté

Outfit
Cardigan: Süel
Top: H&M
Necklace: H&M
Sunglasses: Valentino
Bracelet: Cruciani
Rings: H&M

 

Kicsit nosztalgiáztam, amikor ezeket a képeket készítettem elő a poszthoz… és gondolatban újra elrepültem New York csodálatos óceánpartjára, a Coney Island-re. Szeretem, amikor a képeknek hangulata is van, mondjuk nagyon sokat számít a helyszín is. A 20 napig tartó utazásaim élményeit csak most kezdem feldolgozni és felfogni, hogy mi minden történt velem… Nagyon szerencsés vagyok, hogy egy ideje az álmaimat élhetem… és fantasztikus dolgokban lehet részem...

Köszönöm, hogy végig követtétek a fashion week-es kalandjaimat, és velem együtt osztoztatok az élményeimben a blogon keresztül! :)
 
 
Térjünk rá egy kicsit a szettemre is. Minden ősszel ellepik a boltokat a kötött ruhák és most nagyon népszerűek lesznek a hosszított fazonú kardigánok és stólák, amik nagyon jól passzolnak a farmer bőrdzseki kombóhoz.  Szeretem a magyar tervezőket és termékeket, ezért magammal vittem pár alkotást, hogy kint is megismerjék őket. Már előre megálmodtam, hogy ezt a szép Süel kardigánt az óceán partján lemenő napban szeretném befotózni, aminek az eredményét itt láthatjátok. :)
Puszi, Festy
 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr276755115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása