06.04. 2015

Dubai - Swarovski trip #1

img_3714.JPG



img_3716.JPGimg_3253.JPGimg_3715.JPGimg_3564.JPGimg_3565.JPGimg_3717.JPGimg_3562.JPGimg_3719.JPGimg_3085.JPGimg_3251.JPGimg_3695.JPGimg_3643.JPGimg_3096.JPGimg_3819.JPGimg_3615.JPGimg_3718.JPGimg_3024.JPG
 

Sziasztok!

Nem is tudom hol kezdjek bele, mert annyi hihetetlen élmény kavarog a fejemben a dubai útról, aho vá  a Swarovski  vitt el. Kezdjük az elején:  megérkeztem a reptérre, jött értem egy nagy elegáns autó és elvitt a szállodámba, ahol úgy éreztem magamat mint a 2. Sex and the city filmben Carrie-ék. Mindenre volt személyzet, a kocsi ajtó nyitás ra, a bőrönd mozgatásra, a lift kezelésre... Amikor beléptem a lakosztályomba, és megpillantottam az elém táruló kilátást a tengerpart tal  és a Burj Al Arab hotellel, azt hittem, hogy csak álmodom. Ekkora luxusban még sose m  volt részem, szinte felfoghatatlan itthonról, hogy milyen világ van ott,  Dubaiban.

Sok szabad programunk volt, így megpróbáltam kihasználni, hogy egy kicsit pihen het ek a tengerparton.  Annyira jól es ett  pár órára kiszakadni a hétköznapi hajtásból, csak ülni a homokban és hallgatni a tenger hullámzását, nem gondolni a céges dolgokra...

Mindennap hálás vagyok a sorsnak, hogy 6 éve elkezdtem a blogot, és hogy ennyi mindent kapok tőle. Pár éve még el se tudtam volna képzelni, hogy ilyen utazásokon vehetek majd részt. Ilyenkor úgy érzem, hogy még többet kell még dolgoznom, hogy még többet fejlődhessek...

Visszatérve az utazáshoz, a következő posztokban beszámolok nektek az izgalmas programokról, amiken részt vehettünk a világ minden részéről jött 8 másik bloggerrel.


Puszi, Festy

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr327516214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása