07.26. 2015

GAS Jeans - Cool and sexy leather look

festy1s_4.jpg


festy2s_4.jpgfesty3s_5.jpg12a_verzio-v2s.pngfesty5s_3.jpgfesty6s_3.jpgfesty7s_3.jpgfesty4s_4.jpgPhoto by Szín Róbert


Outfit
Total look: GAS Jeans


Sziasztok!

Elkészült a következő GAS szettem, ami az egyik kedvencem lett, nagyon megtetszett ez a bőr rövidnaci. Eddig még nem igen hordtam ilyet, de szerintem bele fogom építeni a ruhatáramba. Télen vettem egy hosszú szárú bőrnadrágot és azt is nagyon megszerettem. Ezeket az egyszerű fekete darabokat jól lehet kombinálni bármivel. Hordhatjuk nőiesen és sportosan is. Igazi alapdarabok! :)
Puszi, Festy
 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr907657166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása