10.02. 2015

Sport & healthy lifestyle - Wellness

img_0963.JPG


img_1010.JPG

img_0956.JPG

Sziasztok!

A New York Fashion Week után lassan sikerül visszatérnem az itthoni megszokott kerékvágásba. Megint tudok figyelni a táplálkozásomra és a rendszeres mozgásra. Először is regenerálódnom kellett az út miatt, mert iszonyatos nagy hajtásnak voltunk kitéve. Alig tudtunk aludni, mert rengeteg program program volt és munka. Egy totál felpörgetett állapotba kerültem, ami iszonyatosan leszívott. Több mint 30 outfitet fotóztunk az út alatt, ami már feszegette a fizikai határaimat. 

Miután haza értünk csak két napig feküdtem az ágyban és próbáltam erőre kapni. Utána összeállítottam magamnak egy wellness kúrát, és ellátogattam az All You Can Move kártyámmal különböző helyekre, ahol el tudtam lazítani magamat. Igazából sokat úsztam, szaunáztam és pihentem. Most októberben remélem már keményebb edzéseket is tudok majd folytatni...
Puszi, Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr647890764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása