02.27. 2016

Calvin Klein - Minimal winter look

ck1s.jpg


ck5s.jpgck2s.jpgck4s.jpgck6s.jpgck3s.jpgck7s.jpgck8s.jpgck9s.jpgPhoto by Bognár Bogi

Hello,

Today I made a minimal and clean set for you. Nowadays I specially love the neutral colours, because they are more easily combinated, than the rich colour clothes. Perviously I don’t have too much grey clothes or details, but now I really love them so I have some cool basic item in!


The perfect accessory for this outfit is the Calvin Klein minimal and modern jewellerry. I love the silver details, because they give me an elegant and fashionable appearance, furhermore they are well combinated.


Now I’m late with the posts in the blog, everyday we have couples of programme, but I promise at the end of the week I‘m going to show you the best pics from Milan. 


Lots of love, Festy

 


Sziasztok!

Mára összeállítottam nektek egy letisztult minimál szettet. Idén nagyon megszerettem a semlegesebb színeket, mert velük nehezebben lehet mellé lőni, mint egy nagyon élénk színű szinkombinációjú összeállítással. Eddig nem nagyon voltak szürke színű ruháim, de most totál rákattantam, és gyorsan be is szereztem pár alapdarabot.


Ehhez az outfithez nem is passzolhat más jobban, mint a Calvin Klein minimál modern ékszerei. Szeretem az ezüst kiegészítőket, mert ízlésesek és letisztultak és ezek is könnyen kombinálhatóak az öltözködésünkhöz.


Kicsit le vagyok maradva a logon a posztokkal, mert nagyon sok programunk van egy nap, de a hétvégén mindenképpen elkezdem az itt Milánóban készített képéket is megosztani veletek.


Sok puszi, Festy



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr118417456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása