08.09. 2016

amazenglish – Az utazás és a nyelvtanulás egyedi találkozása

unspecified-12.jpegunspecified-14.jpegunspecified-11.jpegunspecified-10.jpegunspecified-15.jpegunspecified-16.jpegunspecified-18.jpegunspecified-19.jpegunspecified-21.jpegunspecified-28.jpegunspecified-27.jpegunspecified-25.jpegunspecified-26.jpegunspecified-23.jpegunspecified-29.jpegunspecified-22.jpeg

Amazenglish - ezzel a beszédes névvel indította útjára nemrégiben két lelkes, kreatív és vállalkozó szellemű fiatal Travel&Learn szellemiséget képviselő utazási projektjét. E remek start-up kezdeményezés által az élményekre nyitott, felfedezni és angol nyelvet tanulni vágyók egész hetet felölelő utazásokon vehetnek részt. Nem egy újabb tömegcikkről van azonban szó: ha létezik kézműves fagylalt, kézműves csokoládé, kézműves sör, akkor íme, létezik kézműves szervezett utazás is, hiszen az amazenglish utakon a tömegturizmussal szemben egyfajta felelősségteljes, ˝go local˝ utazási filozófia valósul meg.

Réka és András, a két amazenglish alapító tag, velünk együtt kívánja az ablakot nem csupán résnyire, hanem szélesre tárni a világra. Körutazásaikon a nyelvtanulás a szó szoros értelmében összekapcsolódik a világjárással. Minden utazás egyedien összeállított, és a minőség érdekében a létszám limitált: 10-12 fős csoportként csöppenünk bele a meglátogatott régiók életének forgatagába.

Íme néhány kiemelt pillanat, ami megtörténhet és meg is történik velünk az amazenglish utakon:

• Ledobjuk a biciklinket egy ökofarm pajtája mellett, hogy olyan házi készítésű sajtokat és cidert kóstoljunk helyi angolok társaságában, amilyet azelőtt még soha.

• Egy óceánparti ír pubban a zenészekkel együtt énekeljük újdonsült kedvenc dalunkat, amit épp az előző napon tanultunk meg anyanyelvi tanárunktól.

• Karácsonyi ajándékainkat a Chatsworth kastélynál szerezzük be, saját tervezésű karácsonyi koszorúinkat pedig hazavisszük magunkkal, vagy jótékony célra felajánljuk a helyi közösség számára.

• Egyedi amazenglish esőkabátunkba bújva a tengerparton túrázunk, miközben a legkevésbé sem zavar minket, hogy aznap hányadszor süt ki a Nap, vagy épp ered el az eső. Az óceáni éghajlatot itt testközelből teszteljük és tiszteljük.
  • A szálláson a kandalló mellett végre úgy lazíthatunk, ahogy arra már régóta vágytunk, és végre tejjel ihatjuk az Earl Grey-t.

• A River Cottage TV-sorozat forgatási helyszínén, a VIP teremben maga a séf mutatja be nekünk helyi, szezonális hozzávalókból készült exkluzív ebédünk fogásait.

Hogy velünk is megtörténhessen mindez, érdemes ellátogatnunk a www.amazenglish.hu weboldalra, ahol első lépésként tájékozódhatunk az utak részleteiről, böngészhetünk az előző résztvevők élménybeszámolói között, illetve még többet megtudhatunk az amazenglish küldetéséről. Vigyázat, mert a következő lépés már egy valódi lépést jelenthet bolygónk egyik, számunkra még felfedezetlen területén…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.