10.28. 2016

My first CHANEL show in Paris

18s.jpg


16s.jpg20s.jpg11s.jpg24s.jpg2s_5.jpg1s_4.jpg3s_5.jpg4s_5.jpg14s.jpg13s.jpg7s_3.jpg8s_2.jpg9s_1.jpg17s.jpg21s.jpg10s.jpg6s_3.jpg19s.jpg23s.jpg

Hi Babes,


I’m so excited that I hardly know where to start this post. :) I just got home from Milan, when I got a message from Chanel, that I was honored to got invited to their show at the Paris Fashion week. Every blogger shares the same dream of seeing Karl Lagerfeld’s creations in real life at least once during their career. My blog, Festy in style just celebrated it’s 7th birthday and I couldn’t imagine a better present for it. It’s so good to see that all the work and perseverance has got proven to be worth it. I think that in the moment when I got the invitation, I was one of the happiest person on Earth. :)

I packed my suitcase and flew to Paris, the world capital of fashion in a very excited mood. I wanted to live every moment of the journey, and it was like walking on clouds during these three days. When I arrived to the hotel, the invitation with my name on it was waiting for me. Just holding it in my hands was quite unbelievable and it wasn’t easy to fall asleep that night. I woke up early on the next day to get ready for the big event.

The show took place in one of the most beautiful buildings of Paris, Le Grand Palais. The inside of the building was designed to a huge computer server, looking extremely futuristic. The lights reflected on metallic surfaces created an amazing atmosphere. 

The room was full of my favorite bloggers, those whom I follow every day and many A-list celebrities attended too. When the music started, everybody pulled out their phones and cameras and wacthed the beautiful CHANEL creations. I liked the collection very much as I love when playful mood is mixed with a more elegant line. I think that this collection will be very successful because it’s really special. 

After the show I socialized a little bit and had a chat with other bloggers. Everybody was very nice and friendly with me and it was so good to meet the people whom I follow on social media channels in person finally. This super event was an awesome experience.

Later I went for a walk in the city in the nice, sunny autumn afternoon and I never saw the city this beautiful. I think I will remember this journey forever…


Kisses,
Festy



Sziasztok!

Nem is tudom, hogy hol kezdjem ezt a posztot, mert annyira izgatott vagyok. :) Éppen haza értem Milánóból, amikor kaptam egy üzenetet a CHANEL-től, hogy az a megtiszteltetés ért, hogy meghívtak a Paris Fashion Week-en a bemutatójukra. Minden bloggernek, aki a divatszakmában dolgozik az az álma, hogy legalább egyszer láthassa élőben is Karl Lagerfeld alkotásait. Most volt a Festy in style 7. születésnap ja és ennél szebb ajándékot nem is kaphatott volna a blog. A sok éven át tartó folyamatos blogolás és munka ilyenkor igazolódik be. Azt hiszem abban a pillanatban én voltam a világ egyik legboldogabb embere, amikor megkaptam a meghívót. :) 


Összecsomagoltam a kis bőröndömet és Párizsba a divat fővárosába repültem teljesen izgatott állapotban. Minden percét meg akartam él az utazásnak. És szinte szárnyaltam ebben a három napban. Amikor megérkeztem a szállodámba, akkor ott várt rám a névre szóló meghívóm. Elmondhatatlan érzés volt a kezemben fogni a invitációt. Nehezen tudtam elaludni az nap este. Másnap korán keltem, hogy szépen elkészüljek a nagy eseményre. 


Párizs egyik legszebb épületében volt a bemutató a Le Grand Palais-ban. Berendezték belülről a palotát egy nagy számítógépes szervernek. Nagyon futurisztikusnak nézett ki az egész. És különleges hangulatot varázsoltak a fények, amik a fémes felületeken visszatükröződtek.


A terem tele volt a kedvenc bloggereimmel, akiket mindennap követek és még világsztárokkal is. Amikor elkezdődött a zene előkerültek a telefonok és a kamerák. Mindenki feszülten figyelte a gyönyörűm CHANEL ruhákat. Nekem nagyon tetszett ez a kollekció, mert szeretem, amikor vidám hangulat keveredik az elegánsabb vonallal. Biztosan nagyon népszerű lesz ez a kollekció, mert igazán különleges.


A bemutató után egy kicsit vegyültem az emberekkel és beszélgettem a bloggerekkel. Mindenki kedves és közvetlen volt velem. Jó érzés volt azokkal az emberekkel találkozni, akiket mindennap követek a social mediakon. Tényleg nagy élményt adott ez a szuper esemény.


Utána még sétálgattam a városban, mert gyönyörű őszi délután volt az nap. Ilyen szépnek még sose láttam Párizst. Azt hiszem erre az utazásra mindig emlékezni fogok...


Puszi, Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr111841205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása