12.16. 2016

NON + - Comfortable look for traveling

festy1s_3.jpg


festy3s_3.jpgfesty5s_3.jpgfesty4s_3.jpgfesty6s_2.jpgfesty7s_1.jpgfesty2s_3.jpgfesty5s_3.jpgPhoto by Nagy Teodora


Sziasztok,


Ez a fotósorozat különösen kedves számomra, amivel a festői szépségű - olasz kisvárosban - Amalfiban készült. A környezet és az idő is pazar volt, decemberben ragyogó napsütésben töltöttem az időt.

Sokat sétáltam, miközben felfedeztem a környék kultúrális szépségeit, amiből Amalfin szerencsére akadt bőven. 
Szerencsére nem kellett sokat gondolkodnom azok, hogy az utazáshoz és a városi barangoláshoz milyen összeállîtást válasszak, mivel a NON+ kollekciójának darabjai tökéletesen megfeleltek minden elvárásomnak. 

Több óra mozgás után is teljesen kényelmes viselet volt a NON+ outfittem. A puha anyagok és a nagyszerű szabásvonalak révén ideális viselet repülőn is, emellett még trendi is. Egyszóval az egyik legsokoldalúbban hordható magyar márka. Az szettem legegyedibb darabja a fekete limitált kiadású szőrhatású kabát, ami egy ideig biztosan numberone lesz nálam:)

A az új showroomban az Andrássyn és a MOM Parkban ti is beszerezhetitek;)


Puszi, Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr10012050919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása