09.27. 2017

My first autumn look from Korzó

festy2s_2.jpg



festy3s_2.jpgfesty5s_1.jpgfesty1s_2.jpgfesty4s_2.jpgfesty8s_1.jpgfesty7s_1.jpg2s.jpgfesty6s_1.jpg3s.jpgPhoto by Arato Vivien


Sziasztok,


A szettemet elnézve szerintem ti sem gondolnátok, hogy hol bukkantam rá ezekre a csodás darabokra. A napokban elmentem bevásárló körútra és teljesen spontán egy Auchan hipermarketbe tértem be. Úgy terveztem, hogy gyorsan elintézem a heti beszerzést, persze az élelmiszer részleg bejáratáig még el sem jutottam, amikor szembesültem vele, hogy a Korzó – a hipermarket részen kívüli üzletek – milyen szuper ruha boltoknak ad otthont.


Mondanom se kell, hogy rögtön leragadtam a kirakatoknál és persze be is mentem több helyre is körbenézni, a végeredményt pedig ebben a bejegyzésben láthatjátok. J
Eddig én sem sejtettem, hogy a Korzók kínálatából ilyen trendi őszi szetteket lehet összeállítani, de bátran ajánlom nektek is a kínálatot, a nagy márkák mellett (pl. H&M, Promod, Orsay, Camaieu, Playersroom, Humanic, CCC, Deichmann, Triumph) szuper kisebb üzleteket is találhattok, mint pl. a Pazza Moda vagy az ADP Sport.

A narancsos árnyalatok azonnal az őszt juttatják eszembe és mivel az idén újra fókuszban vannak, muszáj volt beszereznem néhány vadonatúj darabot.

 

Az első szettem egy igazi retro összeállítás, ezzel a fehér garbóval és kockás szoknyával. Imádom a 70-es évek hangulatát. A narancssárga iránti új őrületemet itt is láthatjátok visszaköszönni.

 

A második szettnél egy cuki virágmintás ruhát választottam, természetesen ez is narancssárga, amihez felvettem egy ballonkabátot, hogy ősszel ne fázzak. Idén ősszel nagy kedvenceim lettek a natúr színű ballonkabátok, már párat be is szereztem különböző fazonokban erre a szezonra.

 

Remélem, tetszenek nektek az összeállításaim és ti is tudtok belőlük őszre inspirálódni! J


Puszi
Festy

 

 

NYEREMÉNYJÁTÉK

A Korzóval úgy gondoltuk, kedveskedünk Nektek egy kis meglepetéssel is. A Korzó Inspiráció Facebook oldalán ITT találsz egy egyszerű kérdést, amelyre kommentben kell válaszolnod. A válaszhoz böngészd át alaposan a szettjeimet.
Like-olj, kommentelj, és a tiéd lehet egy 10 000 Ft értékű Camaieu ajándékutalvány! :)

 

Ha tetszettek az összeállításaim és szeretnéd beszerezni Te is valamelyik ruhadarabot, íme a konkrét üzletlista:

 

Orsay (Korzó Dunakeszi) LINK

Camaieu (Korzó Dunakeszi) LINK

CCC (Korzó Dunakeszi, Budaörs, Kecskemét, Fót, Maglód, Miskolc Borsod, Soroksár, Szigetszentmiklós és Törökbálint) LINK

 

A Korzót az iranykorzo.hu weboldalon, és a Korzó Inspiráció Facebook oldalán (https://www.facebook.com/korzoinspiracio/) éritek el.

 

 Sponsored post

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr1712899220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása