12.01. 2013

Outfit - Budapest

festy1.jpg

festy5.jpgfesty2.jpgfesty3.jpgfesty8.jpgfesty6.jpgfesty7.jpgfesty11.jpgfesty9.jpgfesty10.jpgfesty12.jpgPhoto by Gregus Máté

Outfit:
Leather jacket: New Look
Top: H&M
Jeans: Zara
Boots: Bershka
Bag: Zara
Necklace: Zara
Leather bracelet: Springfield

Ez a hétvégém kicsit nyugisabban telt mint az eddigiek. Sokat voltam itthon, és nyugisan blogolgattam. Néha kellenek olyan napok is, amikor kicsit megállunk a nagy rohanásban és csak kikapcsolódunk. Szombaton családi ebéden voltam Budán az unokatestvéreméknél. A családunkban nagy hagyománya van a szülinapok és névnapok ünneplésének. Ilyenkor összegyűlünk sokan, akár húszan is. 

Este miután hazaértem a lakásba átöltöztem, majd kisétáltam a Váci utcába és gyűjtöttem egy kis boldogság hormont, nem mással mint shoppingolással. :) Egyből beszabadultam a Mangoba, mert 30%-os leárazást tartottak a hétvégén. Már régóta nézegettem egy bőrdzsekit, amit most sikerült megvennem. :) Azt hiszem nagy szerelem lesz... Az Instagram oldalamra feltöltöttem minden szerzeményt, amiket ITTtudok megnézni. 

A mai szettemet az ősz színe a bordó inspirálta, amit persze feketével kombináltam. Nekem se maradhatott ki a ruhatáramból a kockás nadrág, főleg úgy hogy 4000Ft-be került a Zaraban. :) 

Remélem nektek is kellemesen telt a hétvégétek! :)

Puszi, Festy
 
 
This weekend was a bit quieter than the previous ones. I spent quite a lot of time at home and was blogging in a relaxed way. Sometimes we need some days when we stop running and relax a bit. I was at a family lunch in Buda at my cousin's on Sunday. Celebrating birthdays and namedays has a great tradition in my family. We gather together, sometimes even twenty of us. 
 
At night, after I had got home to my flat, I got changed and walked to Váci Street and collected some happiness hormones with shopping. :) I immediately went to Mango as there was a 30% discount at the weekend. I had been looking for a leather jacket which I finally managed to buy. :) I'm sure it will be one of my favourites now... I have uploaded all the new pieces on my Instagram site, you can have a look at them HERE. 
 
Today's set was inspired by the colour of autumn, claret (dark red) which I combined with black, of course. I also needed to buy a pair of checked trousers, especially as they were only 4000 Fts in Zara. :)

I hope, you also had a nice weekend! :)
 
X x
Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr205670578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása