06.29. 2012

MAC 2012/13 autumn-winter trend display







Már régóta odavagyok a MAC-es kozmetikumokért, és mindennap használom őket… Ezért is nagyon örültem, amikor meghívót kaptam az őszi-téli trendbemutatóra. :) Tátott szájjal hallgattam végig, ahogy bemutatták a legújabb termékeke és színeket… Nagyon izgi érzés volt, hogy én már most láthattam azokat a MAC-es cuccokat, amik majd csak ősszel kerülnek a boltokba. A végén kaptam egy ajándékcsomagot termékekkel, és egy nagyon különleges sminkes könyvet, a MAC AW12 trend-katalógusát…:)
Köszönöm a meghívást!


I really like MAC cosmetic products and I use them every day... So I was very happy when I got an invitation to the autumn-winter trend display. :) I was listening to the introduction of the new products and colours in awe... It was exciting to see those MAC products which will only appear in the shops in autumn. At the end, I got a gift bag with some MAC stuff and a special make-up book, the MAC AW12 trend catalogue.... :)
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr715473151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása