10.08. 2012

Inspiration: Bloggers











Egy lengyel blogger-lány, Juliett-et oldalára a Maffashion-re kicsit több mint féléve találtam rá. Ahogy telik az idő egyre többen követik, ami nem csoda, mivel egyedi a stílusa és nagyon jó a képek hangulata. Én is sokszor merítettem belőlük inspirációt. Összegyűjtöttem nektek Juliett néhány outfitjét, hogy bepillantást láthassatok a világába.

http://madamejulietta.blogspot.hu/



I found Juliett's, a Polish blogger girl's site, Maffashion a bit more than a year ago. More and more people start to follow it, no wonder, as her style is unique and the atmosphere of the photos is very good. I have also been inspired by them many times. I have collected some of Juliett's outfits so you can see her world.
3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr585473064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

superwomanatwork 2012.10.08. 18:30:11

Tényleg nagyon jó stílusa van és a képei is szépek.

Addict Schmiza 2012.10.08. 21:14:14

Wow! Nagyon laza a csaj!!! Tényleg szuper a stílusa! Köszi a tippet! Mostantól tuti, hogy figyelemmel kísérem a leányzót. :)

Puszi: Ági

Festy 2012.10.09. 11:37:32

Szerintem is érdemes követni, mert jó ötleteket lehet tőle lesni. :)
süti beállítások módosítása