A MasterCard és a Wired Magazine új hirdetési formát tesztel
A MasterCard és az amerikai Wired Magazine együttműködésének köszönhetően az újság novemberi kiadásának táblagép verzióján az olvasók már közvetlenül, a hirdetésre kattintva vásárolhatnak.
A Wired magazin olvasóinak nem kell többé külön böngészőablakot nyitniuk ahhoz, hogy megvásároljanak egy, az újságból kiszemelt terméket. Az oldalakat böngészve, a hirdetésekben a Shop This! felirattal megjelölt árukat mindössze egy érintéssel választhatják ki a Rakuten.com webáruház kínálatából, majd egy újabb mozdulattal ki is fizethetik azt a MasterCard elektronikus pénztárca szolgáltatása, a MasterPass segítségével.
A vásárlás folyamatáról készült videó itt érhető el: http://youtu.be/p9pfYmnBYy0
A MasterPass a kártyatársaság elektronikus pénztárca szolgáltatása, ahol már nem szükséges a plasztikkártya használata. A kártyaadatokat, a fogyasztók a fizetési és kiszállítási információit egy biztonságos, könnyen kezelhető felhőben tárolja a rendszer, melynek segítségével egyszerűen lehet akár üzletben, akár az internetről vagy mobilhálózaton keresztül vásárolni. A MasterPass a MasterCard mellett számos más nemzetközi bankkártya társaság bankkártyáit is elfogadja.
A szolgáltatást jelenleg az Egyesült Államokban, Kanadában, az Egyesült Királyságban és Ausztráliában vezették be, és még ebben az évben hét új országban – Brazíliában, Belgiumban, Franciaországban, Olaszországban, Szingapúrban, Svédországban és Spanyolországban – is elérhető lesz. A MasterPass szolgáltatásait már több mint 20.000 kereskedő támogatja.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.