12.05. 2013

Philips Nyereményjáték - Legyen a göndör haj az új divat!

philips1s.jpg


festy2s.jpgfesty1s.jpg


Nagyon megörültem, amikor a Philips felkeresett minket a Chabyval, hogy közvetítsük felétek az új trendet: "Legyen a göndör haj az új divat!" Azonnal tudtam azonosulni ezzel az új kampánnyal, mert ahogy már sokszor írtam nektek: számomra nagyon fontos a hajam ápolása és formázása. Ilyen hosszú hajnál nagyon sokmindenre kell figyelni, mert pillanatok alatt tönkre lehet tenni. Ezért eddig csak ritkán használtam kúpvasat. A Philips ProCare hajformázójánál azt tetszik a legjobban, hogy puha plüssös anyaggal van bevonva, így nem töri meg a hajamat. Curl Ready jelzőfény „sípoló” hanggal jelzi, ha elkszült a göndör tincs, így nem kell attól félni, hogy túl sokáig sütöm a hajamat és a végén még kezemben marad. :) Olyan jó, hogy most már én is csatlakozni tudok a göndör haj őrülethez! :)



Ha szeretnétek kipróbálni ezt a szuper hajformázót és megnyerni, akkor csak annyit kell tennetek:

  • Küldj egy fotót a göndör frizurádról a festyinstyle@gmail.com email címre és a legszebb göndör fürtök tulajdonosa megnyeri ezt a Philips hajgöndörítőt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr775677267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása