02.11. 2014

Interview with a talented illustrator, Sápi Beáta

beatasapi1.jpgbeatasapi2.jpg

lafemme_winter_fashion-1.jpgmc_febr.jpg1_nagy2.jpgjoy_1_cover.jpg

sb_foto.jpg

 


Megismerkedtem egy tehetséges fiatal lánnyal Sápi Beátával, akinek a munkáival már biztosan találkoztatok valamelyik divatmagazinban. Gyönyörű illusztrációkat készít cikkekhez, és fotósorozatokat manipulál grafikákkal. Engem teljesen magával ragadott a művészete, ezért gondoltam, hogy nektek is bemutatom Beátát, egy kis rövid interjúban. :)

Hogyan jött, hogy divat illusztrátor legyél?

Az egyetemen látványtervezőnek tanultam ( színházi díszlet-és jelmeztervezés).
A jelmeztervezésnél nagyon szerettem a különböző karakterket ábrázolni, különös figyelmet fordítva arra ,hogy mindegyik figurán látszódjon, hogy milyen személyiség…  Idővel rájöttem, hogy engem inkább az ábrázolás érdekel, mint a tervezés. Így aztán a jelmezes figurák után már csak egy lépés volt a divatillusztrációk készítése.


Naponta hány órát foglalkozol rajzolással?

Ez változó, 2-3 órát biztos, de ha nagyon benne vagyok valamiben, akkor teljes napokat is átrajzolok. (Ilyenkor kell sok sütit enni :) )


Mi a kedvenc technikád?

Nagyon szeretem az akvarellt, a tust, a temperát. Nem vagyok az a nagyon kirajzolgatós típus, inkább a festői felületeket szeretem.
Többnyire a digitális megoldásokat ötvözöm a hagyományos technikákkal, de munkáim karakterét a szabadkézi alap adja.

Melyik munkádra vagy a legbüszkébb?

Többnyire mindig a legújabb munkáimat szeretem, de most van egy kedvencem: a La Femme magazin mostani (téli) számában megjelent divatanyag. Egészen különleges világa van,  mesés, színes,varázslatos az egész.

Mi lenne számodra az álom felkérés?

Minden felkérésnek szoktam örülni, mert minden feladat más.  Ha mégis mondanom kell konkrét dolgot, akkor pl. a Vogue Magazin divatanyagát szívesen megcsinálnám.

 

Mik a jövőbeli céljaid/terveid?

Szeretnék fejlődni, és napról napra jobbnak lenni.
Emellett nagyon sok tervem van itthonra is és külföldre is. Szeretek magazinokkal dolgozni ,ezért mindenképp erősíteném azt a vonalat, illetve van néhány hazai és külföldi tervező akikkel még el tudnék képzelni egy-egy közös projektet.


Ki a példaképed?

Pl. Cecilia Carlstedt, David Downton, Bil Donovan, Leigh Viner képeit nagyon szeretem.

 

Honan szoktál inspirálódni?

A hangulat, a téma visszaadása szempontjából a divatfotókat, magazinokat nagyon szeretem nézegetni. Nagy hatással vannak rám a kortárs nemzetközi divatillusztrátorok munkái is, pl. Cecilia Carlstedt, David Downton, Bil Donovan képeit nagyon szeretem.
Viszont művészeti szempontból, festészeti megoldásokat, figura ábrázolást tekintve Botticellli, Edward Burne-Jones, Gulácsy Lajos, Paul W. Ruiz munkái is nagyon tanulságosak számomra.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr955809893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása