03.08. 2014

A Dove valódi tükröt tart a nők elé

_NAI8675.jpg



_NAI8656.jpg_NAI8517.jpg_NAI8605.jpg_NAI8543.jpg_NAI8089.jpg_NAI8121.jpgfotó 1-2.JPGfotó 2.JPG

Szerdán egy színvonalas eseményen vehettem rész, ahol ismert emberek, Tatár CsillaDr Pónyai Katinka és Rákóczi Feri, Szily Nórával beszélgettek arról, hogyan fogadták el önmagukat és élnek harmóniában. Engem teljesen megdöbbentett, hogy a Dove kutatásai szerint a nők 90%-ának rossz kedve lesz, ha tükörbe kell néznie.


A Dove 2013-ban világszerte és Magyarországon is megvizsgálta, hogy mit gondolnak a nők a szépségről és van-e kapcsolat a szépség, a szépségápolás és a boldogság között. Az eredmények tükrében a márka szerint, ha egy nő jól érzi magát a bőrében, akkor boldogabb lehet, ezért a Dove idei kampánya is arra ösztönzi a hölgyeket, hogy vizsgálják felül a magukról alkotott véleményüket. Gyermekkori önmagukhoz hasonlóan legyenek büszkék valódi szépségükre, és életkorukra, hiszen anno mindenki büszke volt arra, ha 6, 8, vagy 10 éves lett. Ezt az őszinte, a külvilág elvárásait figyelmen kívül hagyó attitűdöt szeretné a márka népszerűsíteni a magyar nők körében 2014 folyamán is.

 A Dove kutatásai eddig is egybehangzóan bizonyították, hogy a nők önmaguk legnagyobb kritikusai. A hölgyek mindössze 4%-a tartja magát vonzónak, és Magyarországon a helyzet még elkeserítőbb, hazánkban a nők mindössze 1%-a tartja magát gyönyörűnek. A márka az elmúlt hónapban is végzett egy globális felmérést, közel 8000 nőt kérdeztek meg arról, hogyan viszonyulnak saját tükörképükhöz. Az eredmények az eddigi felmérésekhez hasonlóan elszomorítóak; a „Tükrök” kutatás legfőbb tanulságai szerint a nők 90%-a rosszul érzi magát, amikor a tükörbe néz, pedig átlagosan naponta 50 percet töltenek tükör előtt, reggel a fürdőben, kirakatok előtt, visszapillantó tükrökben, liftekben. A megkérdezettek harmada sosem mosolyog, ha tükörbe néz, annyira elkeserítőnek látja tükörképét. Sőt, tízből hat nő kizárólag negatív jelzővel írja saját tükörképét (túl kövér) és egy ilyen reggeli rossz élmény tönkreteszi a hátralévő napjukat is.

  A „Tükrök”-kutatás eredményei is arra ösztönözték a márkát, hogy a 2014-es év folyamán az eddigieknél is többet tegyen azért, hogy a nők azt lássák meg magukban, ami szép, ne pedig arra fókuszáljanak, amit kevésbé csábosnak gondolnak. Ennek érdekében a Dove videofilmekkel, rendezvényekkel, kiállításokkal és konferenciákkal is arra próbál rávilágítani, hogy az egészséges önbizalom az egyik kulcsa boldogságunknak, és önbizalmunk visszaszerzéséért elsősorban nekünk kell mindent elkövetnünk. A Dove hiszi, ha valós képet alkotunk önmagunkról, és elfogadjuk, kik és milyenek is vagyunk, sokkal boldogabb és kiegyensúlyozottabb életet élhetünk.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr285850143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[ ] 2014.03.08. 17:15:14

Most láttam egy témába vágó cikket.

borsa.hu/vagyolok/20110324
süti beállítások módosítása