08.30. 2014

A little summer in the fall

festy3s_8.jpg

festy5s_7.jpgfesty6s_5.jpgfesty7s_6.jpgfesty1s_9.jpg
festy2s_5.jpg
Photo by Gregus Maté
Location: Aréna Plaza

Outfit
Dress: Stradivarius
Sandals: Stradivarius
Bag: Benzol
Hat: H&M
Rings: H&M
Bracelet: Springfield

Sajnos idő előtt beköszöntött a nem várt ősz és vele járó, késő esti hideg. Tudom, hogy ez a szettem még nyári, viszont amikor egy hete készítettük álmomban se gondoltam volna, hogy augusztusban végén nem lesz legalább 25 fok és napsütés. „Kompenzálásképpen” adok nektek pár praktikus tippet, hogyan öltözzünk megfelelően ennyire változékony időben.

Az egyik kedvenc viseletem a fehér csipke ruha és a kicsit bohém stílusú kalappal megfűszerezve, ahogyan már megszokhattátok tőlem. :) A nyári ruha mellé ilyenkor viszont mindenképp érdemes berakni a táskánkba egy melegebb, színben, stílusban passzoló felsőt is hozzá. Én a natúr színű bőrdzsekimmel szeretem kombinálni ezt a ruhát, amihez nagyon jól mutat egy hasonló színű, lazább fazonú hasított bőr csizma. Ha nagyon fázósak vagytok, akkor egy harisnyát is alá lehet venni. 

Azért én még bízom benne, hogy szeptemberben visszatér hozzánk a jobb idő a vénasszonyok nyarával! :)

Puszi, Festy



klasshu04banner.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr336649707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása