08.20. 2015

Dubai - Swarovski trip #2

img_3959.JPG


fullsizerender.jpgfullsizerender_1.jpgimg_3948.JPGimg_3928.JPGimg_3892.JPGimg_3879.JPGimg_3896.JPGimg_3960.JPGimg_3903.JPGimg_3958.JPG

Sziasztok!
A Dubai kalandokkal elérkeztünk az utolsó előtti naphoz, ami nagyon izgalmas volt, mert először jártam egy igazi sivatagban. Sokkal szebb volt mint, amit eddig magamban elképzeltem. A programok közül a bucka kocsikázás volt a legjobb élmény, rengeteget sikítoztunk, miközben pattogott a jeep a homok dűnéken. 


A tevegelésben kicsit csalódtam, mert azt hittem, hogy 2 percnél azért többet fogunk velük menni, de azért örülök, hogy ezt is kipróbáltam. Mondjuk kicsit féltem, mert elég nagy tériszonyom van és jó magasan kell ülni rajtuk. :) Az estét egy nagyon fincsi autentikus vacsorával zártuk egy sivatagi tábor helyen.
Puszi, Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr97720556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása