10.31. 2015

Experience with Honor 6 Plus

fullsizerender_4.jpg



fullsizerender_3.jpgfullsizerender_2.jpg


Sziasztok!

Már 3 hónapja tesztelem ezt a kis szuper telefont, a Honor 6 Plus-ot és igazából csak jót tudok róla mondani. Bevallom, először tartottam tőle, hogy milyen lesz, mert nem sokat tudtam a márkáról, viszont amikor már a kezembe fogtam a kidolgozásán is látszódott, hogy felsőkategoriás telefonról van szó, ami minőségi anyagokból készült. 


Hazudnék ha azt mondanám, hogy nekem divat blogger ként nem az az egyik legfontosabb a használati dolgaimnál, hogy milyen a külseje és design-ja. Persze az is biztos, hogy  ezeknek a kütyüknek a lelkük a bennük lévő szoftvereik, mert igazából használatra és munkára vannak. Egy bonyolult operációs rendszer eléggé meg tudja nehezíteni a mindennapjainkat. Szerencsére ezzel se volt gond! :)


De ami nekem a legjobban tetszett, hogy gyönyörű képeket készít és több napig bírja az aksija. Remélem, ti is kedvet kaptatok hozzá, hogy kipróbáljátok! :)


Puszi, Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr288042040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása