01.05. 2016

Sport & healthy lifestyle - Holidays

img_3903.JPG



img_4480.JPG


Sziasztok!

Az új évvel sokan tesznek fogadalmakat több mozgásra és egészséges életmódra. Valahogy én is így vagyok ezzel, mert az ünnepek alatt elég sokat ettem (Snapchat-en is láthattátok a sok finomságot, amit a tesoméknál főztünk Manchesterben), és alig mozogtam. Bevallom decemberben nem túl sokat voltam edzőteremben és futni se nagyon mentünk a barátnőmmel, mert már eléggé hideg volt hozzá.


De most kipihenten újult erővel fogok belevágni a rendszeres mozgásba és az egészséges táplálkozásba. Ma este is csak egy cézár salit ettem. :) Itt találhattok különféle mozgási lehetőségeket: http://allyoucanmove.hu


Ti is szoktatok új évi fogadalmakat tenni? :)


Puszi, Festy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr218243866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása