11.29. 2016

Pepsi vintage style

festy5s_6.jpg


festy1vs_1.jpgfesty4s_7.jpgfesty6s_5.jpgfesty7vs.jpgfesty3s_6.jpg3s_2.jpg2s_2.jpg1s_2.jpgPhoto by Nagy Teodora


Sziasztok!


A mai posztban egy különleges lehetőségre szeretném felhívni a figyelmeteket!  A Pepsi úgy döntött, hogy egy menő lehetőséget ad nektek, hogy megtervezzétek - első - saját ízlés szerint kitalált  Pepsi logós Gas Jeans pólótokat és Converse Shopos cipőtöket. Én az egyik legklasszikusabb Pepsi logót választottam, mind a pólómhoz mind a cipőmhöz. És személyre szabtam őket, hogy ráírtam a nevemet is. 

Nektek, hogy tetszik a végeredmény? Szerintem nagyon vagány lett:)

Természetesen az öltözékem többi részét a Gas Jeans Showroomjából válogattam össze, ahol szuper dolgokat találtam. Szeretem a jól hordható szetteket és ez a fekete bőrdzseki, fekete farmer összeállítás pont ilyen.

Ha érdekel hogyan készíthetitek el a személyre szabott Pepsi kollekciótokat, akkor irány a www.pepsi.hu!

Ha sikerült kedvet csinálnom nektek, akkor tervezésre fel! :)


Puszi, Festy



Hello,


In today’s post I would like to recommend you a special project! Pepsi decided to give an opportunity to everyone to design their first Gas Jeans T-shirt and Converse Shop trainers with Pepsi logos. I chose one of the most classic Pepsi logos for both my T-shirt ans shoes, and I customized them too by writing my name on them.

How do you like the result? I think it’s pretty cool :)

Of course I chose the other pieces of my outfit from the Gas Jeans Showroom too, where I found super things. I like wearable outfits, and this combination of a black leather jacket and a pair of jeans is exactly like that.

If you would like to design your own Pepsi collection, then head on to www.pepsi.hu.

I hope I could inspire you, so go and be creative :)!

Kisses, Festy

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr6011998370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása