11.06. 2017

BÁV Ékszer karácsonyi ajánlat

snapseed-s.jpg


bav1s.jpg

bav_kszer4_2_masolat2.jpg
bav_kszer3_2_masolat.jpgbavekszer1-s.jpg


Sziasztok,

Gondolkodtatok már azon, hogy idén karácsonykor, mivel fogjátok meglepni szeretteiteknek? Én szeretem időben elkezdeni az ajándék beszerzést, elkerülve ezzel az ideges kapkodást, ráadásul az advent közeledtével egyre több szuper lehetőségre bukkanok, amivel olcsóbba tehetem az ünnepekre történő ajándékvásárlást.

Ha valódi értéket szeretnétek ajándékozni a szeretet ünnepén, akkor a BÁV ÉKSZER kitűnő választás. Különleges, egyedi őszi ékszerkollekciók között találtok arany és fehérarany darabokat, illetve brilliánsokkal díszített modelleket is.

A most induló http://bavekszer.hu/?b=FIS oldalon az emailcímetek megadásával egy kivételes kuponkód akcióra tudtok feliratkozni, amivel akár 10 000 Ft-al olcsóbbá tehetitek a hőn áhított ékszert, amit 2017. November 8-18. között tudok levásárolni.

Igyekezzetek, mert a kuponkód csak nagyon limitált darabszámban érhető el.

 
Én már feliratkoztam a kuponkódomra. :)))) 


Szerintem ti se késlekedjetek!


Puszi, Festy


Promoted post

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr4513196082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása