05.09. 2018

My little jeans dress

festy3s.jpg



gas-majus1s.jpgfesty2s.jpg1-s.jpgPhoto by Nagy Teodora


Sziasztok!


A sok utazás után most néhány hetet itthon töltök, így újra lehetőségem nyílt rég nem látott barátnőimmel találkozni. Ezeket az alkalmakat általában hosszas egyeztetések előzik meg, mivel viszonylag bonyolult olyan időpontot találni, ami mindenkinek megfelel. Most szerencsére hamar sikerült:) A talit az egyik patinás belvárosi kávézóban beszéltük meg. Ilyenkor az aktuális hangulatomnak megfelelő öltözéket szoktam előnyben részesíteni, amit persze az időjárás is befolyásol. Amikor kinéztem az ablakon láttam, hogy kellemes napsütéses idő van.

A gardróbomat kinyitva rögtön megakadt a szemem ezen a cuki GAS farmer ruhán. Így nem is hezitáltam sokat, hogy miben találkozzak a csajokkal. A hátán lévő gumírozott megoldás extra kényelmessé teszi. Puha pamut anyaga pedig csak fokozza kellemes viseletet. A lányok körében is osztatlan sikert aratott ez a GAS nyári tunika, amit megspékeltem bohém kiegészítőkkel, mit ez a szőrős papucs a Jog Dog-tól, illetve egy színben harmonizáló Victoria's Secret crossbody táskával.

Meg kell állapítanom, hogy nekem szuper jó kedvet csinált ez az outfit. Remélem nektek is tetszik és a képeket nézegetve meg jobb hangulatotok lett!

Vidámságra fel!


Puszi
Festy

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr2314111499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása