06.25. 2018

Polo Ralph Lauren - Romantic and festival look

festy5s_1.jpg



festy4s_1.jpgfesty6s_1.jpgfesty8s.jpgfesty7s_1.jpg
Photo by Nagy Teodora



Sziasztok,

Javában tombol a nyár, ezért arra gondoltam, hogy ebben a posztban két teljesen különböző stílusú és funkciójú outfittet mutatok be nektek, amit a POLO RALPH LAUREN Andrássy úti boltjában szereztem be.

Már régóta ismerem a POLO RALPH LAUREN-t, és nagyon szeretem a termékeiket, a bőr táskáikba egyenesen szerelmes vagyok.
Ami számomra kiemelkedően lényeges és egyben egyik nagy előnye a márkának, hogy nemcsak szuperül hordható darabokat lehet találni a polcokon, de a variálhatóságuk is párját ritkítja, és természetesen ne feletkezzünk meg a minőségről se. 

A maxi szoknyás outfitet romantikus alkalmakra ajánlom, amikor csinosan, a nőiességeteket hangsúlyozva szeretnétek megjelenni valahol. Ez lehet egy randi, vagy vacsi a párotokkal, de egy színházi előadásra is telitalálat.

A farmer rövidnadrágos szett szerintem eléggé egyedire sikeredett.  A szaggatott laza farmer és a csipkés hosszú felső ellentétes stílusa igazán tekintetet vonzzó összeállítás. Szerintem ezzel meg is találtam az egyik fesztiválos öltözékemet. :)


Puszi
Festy


Szponzorált poszt

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr6114128955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása