02.04. 2016

Sport & healthy lifestyle - New year new life

img_5239.JPG


img_4480_2.JPGimg_4437.JPGfullsizerender_6.jpg

Sziasztok!
 

Egész januárban többször olvashattatok posztokat az év eleji új életmódváltásomról. Úgy gondoltam, hogy én is kicsit tudatosabbra alakítom a táplálkozásomat és a mozgásomat. Eddig is próbáltam egészségesen étkezni, de egyszer se tudtam betartani a hektikus életvitelem miatt a napi ötszöri étkezést. Sajnos sokszor csak délután ettem először és reggelizni sose szoktam, mert olyankor még annyira kómás vagyok, hogy nincsen kedvem semmihez se. Gondolom, ezzel ti is sokan így vagytok! :)

Január 1-től ráálltam a helyes útra, azóta mindennap reggelizem és megpróbálok napi ötször is enni. A főétkezések között vagy vacsora helyett beiktattam az étrendembe a BioTechUSA Ultra Loss turmixporát, mely segít bevinni a megfelelő napi fehérje mennyiséget, vannak benne vitaminok, ásványi anyagok, rostok és l-karnitin. És ami a lényeg, rendszeres használatával fogyni is tudok, hiszen ezáltal csökkentem a napi kalóriabevitelem. :) Már most érzem, hogy a hasamból lement egy kicsi, mert az ünnepek alatt sikerült felszednem pár kilót. Ha még hatékonyabb eredményt szeretnétek elérni, akkor érdemes a zsírégetést elősegítő CLA-val és a 2000mg ampullás L-Carnitine-nel kombinálni a táplálkozásunkat, ezt bármilyen típusú edzés vagy testmozgás előtt kb. 30 perccel kell meginnunk, és szintén a zsíranyagcserét fokozza.
 

Ha rövid idő alatt jelentős kilóktól szabadulunk meg, vagy egyszerűen csak immunrendszerünket szeretnénk erősíteni, akkor mindenképpen szükségünk van a vitaminpótlásra is! Figyelek arra, hogy mindennap beszedjem a kis c-vitamin adagomat, az 1000mg C-vitamin-t a BioTechUSA-tól, ez segíthet a reggeli fáradtság legyőzésében, ami az én esetemben nem elhanyagolható szempont. :)

Természetesen a szép alak érdekében a rendszeres mozgást se úszhatjuk meg a teljes életmódváltáshoz! 
 

Puszi, Festy

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr238360872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása