12.21. 2018

My favourite Mango outfits

festy6s_1.jpg


festy10s.jpgfesty8s.jpgfesty6s_2.jpgfesty2s_1.jpgimg_6552-s.jpgfesty5s_1.jpgfesty9s.jpgfesty1s_1.jpg


Sziasztok Lányok!
 
Azt figyeltem meg, hogy idén ősszel ismét egyre inkább vonzódni kezdtem a földszínekhez: szívesen viselek mokkát, csokoládébarnát, és természetes színeket úgy általában. Talán a hosszan tartó kellemes, napos őszi időjárás is inspirált ebben, hiszen akármerre néztem, körülvettek a rozsda, a sárga és a meleg őszies színek árnyalatai. Szerintem a képeket nézve nem árulok el nagy titkot, hogy ennél a fotósorozatnál is éppen ez inspirált. 
 
A MANGO kollekciójából állítottam össze a total lookokat. A mostani kollekciójukban rengeteg szuper darab van, nagy élvezettel válogattam  közülük, és kedvenc budapesti helyszíneimen fotóztuk a képeket. Remélem, hogy Nektek is annyira tetszenek, amennyire én élveztem a fotózást! :) Általánosságban a föld tónusok és az 1970-es évek inspiráltak, de élveztem, hogy a hasonló árnyalatokat kombinálva kicsit szabadabban játszhattam a formákkal, és érdekes kontrasztokat kreáltam a sziluettekben. 
 
Aranyszabály, hogy ha egy színvilágban mozgunk, akkor a fazonok területén "vadulhatunk" jobban, de ha kontrasztos, statement színeket használunk, akkor egyszerűbb, harmonikusabb vonalvezetést célszerű választani. A csíkos ingruhánál például ezt használtam ki, mivel egy egyszerű fazonú ruhát emelünk ki a bakanccsal, és emiatt nagyon érdekes az összhatás, kontrasztos és modern. Nagyon élvezem ezt a játékot a színekkel, és remélem, hogy Nektek is inspiráló képek születtek :)
 
Puszi!
Festy  



Hi Babes,
 
recently I caught myself being more and more attracted to earthy, natural tones: I love the warm mocha, the chocolate brown and foxy brown shades, as well as the autum leaves colors. When you look at these shots, I'm sure, that you'll realize that exactly this love of earthy tones was my inspiration for this series.
 
All the total looks I assembled from MANGO. The brand's AW collection is packed with natural colors and interesting designs, and I had a lot of fun playing with them. As you can see, the 1970s was a key to get the looks together, because I love that era with the geometric lines and simple but smart cuts. I hope you love the looks as much as I enjoyed the planning and the photoshoot in Budapest. 
 
The colors are more coordinated and are in perfect harmony in themselves, so I couldn't help myself to play a little bit with the silhouette. As a rule of thumb, when we use contrasting and statement colors in an outfit, it is better to keep the lines straight and keep the look simple, but if - like in this case with the warm, earthy tones - we use only matching colors that harmonize with each other, there's more room to play with the silhouette. For an exciting look we can match opposite styles, like I did with the stripy dress and the lace-up boots. I love this kind of playful, yet laid-back style, and I hope that it will inspire you too! 
 
xoxo
Festy 

 

Szponzorált poszt

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://festyinstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr1814505012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása